Reklam Alanı

Facebook için Özel Sözler

Bilirsiniz ki internette en çok zaman geçirilen yer sosyal medya ağlarıdır.En başta facebook geliyor.700 milyon üzeri kullanıcısı olan facebook'ta farklı farklı özel sayfalar açılıyor.Çoğu kişiler sosyal medya'da güzel sözler yazmak ister.Bunun için sürekli güzel sözler ararlar.Sizere derlediğim,topladığım sosyal medya ağlarında paylaşabileceğiniz sözler buldum.İnternette saatlerce aramak yerine sadece sitemizden hepsini görebilirsiniz.Yazar Kalem Farkıyla...




İnsanları kahraman yapan inançları değil, seçimleridir..

Bir İnsanın, Nasıl Güldüğünden Terbyesini, Neye Güldüğünden Akıl Seviyesini Anlarsın..!

Bir gün istemekten bıktığınız şey, aslında istediğiniz şey değildir.

‎"Sana dair bir şeyler yazmak istedim, İlham bekledim. Gelmedi…Gönlüme tek kelime inmedi...Zorladım kendimi, yokladım zihnimi Bana mısın demedi ! “Sevgi” dedim, devamını getiremedim “Hasret” dedim, çok sıkıldım, boş verdim Durdum, kapattım gözlerimi Sitem ettim gönlüme; “bu kadar mı?” dedim Gönlüm dile geldi: “ zorlama”... dedi, “beni zorlama” Sözün bittiği yerdeyim…"

Altından ağacın olsa, zümrütten yaprak.Yinede gözünü doyuracak olan; bir avuç toprak..!!

Yüzde ısrar etme, doksan da olur. İnsan dediğinde, noksan da olur.. Sakın büyüklenme, elde neler var. Bir ben varım deme, yoksan da olur...

AZM-İ HAMMAM EDELİM.SÜRTÜŞTÜREM BEN SANA
KESE İLE SABUNU RAHAT EDSİN CİSMİ CAN

LAL-Ü ŞARAP İÇİREM VE ISLATIP GEÇİREM
PARMAGINA YÜZÜGÜ HATEM-İ ZER DIRAHŞAN

EYİL EYİL SOKAYIM İKİ TUTAM AZMIDIR
LALE İLE NERGİZİ SAÇLARINA NAGİHAN

SALINARAK GİDERKEN ARKASINDAN BEN SOKAYIM
ARD ETEGÜN BELİNE OLMASIN ÇAMUR AMAN

KULAKLARINDAN TUTAM DİBİNE kadar OTURTAM
SAHTİYENDEN ÇİZMEYİ OLASIN YOLA REVAN

ÖYLE BİR SOKAYIM Kİ DIŞARIDA KALMASIN HİÇ
DÜŞMANIN SIRTINA HANÇERİMİ NAGİHAN

EGER SEN İSTERSEN BEN AGZINA VEREYİM
YETERKİ KULUNDAN LOKUM İSTE HER ZAMAN

HERKESE VERMEKTENSE BİRDE BANA VERSENE
AVUÇ AVUÇ ALTINI OLSUN KULUN DA ŞADUMAN

SEN HER SABAH GELESİN BU KULUNA BİR DEFA VERESİN
ESSELAMÜ ALEYKÜM VE ALEYKÜMÜSSELAM

Yolcudur abbas bağlasan durmaz.

Alkolün bana verdiği yetkiye dayanarak kendimi pilot ilan ediyorum

Tıpkı sevilmeyen bir öğretmen gibiydi kalbim. Parmak kaldıranlara inat, hep dersten anlamayanları seçti.

Mesela ben arada, ilerde evleneceği adama şuan sarkan kızların olması ihtimalini düşünüp kafayı yiyen bir kadınım.

Ölüm güzel şey; budur perde ardından haber... Hiç güzel olmasaydı ölür müydü Peygamber?.......

İlla el üstünde olmak için tabuta mı girmek gerekiyor...?

Eğer biriyle aranda geçmeyen bi düşmanlık varsa, karşındakinin canını sağlam acıtmışsın demektir.

Tükürdüğünü yalamaktan, boğulacak insanlar tanıyorum.

Terk eden sevgiliye değil de pakette var sandığın,
ama olmayan son dal sigaraya şarkı yazsalar ben çok duygulanırım.

Dedikoduyu, iftirayı, yalancılığı affederim ama uzun boylu adamların yanındaki kısa kızları asla affedemem! Onlar bizim hakkımızdı.

Sevgilisinin 'aa kıza bak gerçekten çok güzel' lafına boş bulunup,
'evet' diyen erkeğin saflığı, temizliği diye bir şey var.
Sevelim o adamları.

Sevgilimi serbest bırakırım sorun değil de.
Dönerse ben burda olur muyum ? onu bilemiyorum işte.

Tanısam çok severim diye, bazı insanlarla özellikle tanışmıyorum.

Arkamdan konuştuğunu yüzüme söyleyebilen insana tapabilirim.
Yüzüme gülüp arkamdan konuşanı da babam olsa satabilirim.
Bu işler böyle. Masum değiliz hiçbirimiz,
hele ben hiç.

İnsan diyorum.
İnsan seni düşünürken baş ağrısından ölebilir.

Sen arada başkasınamı gittin diyip, hüzünlü bi sekilde sana bakan kuaförleride anlamak çok zor kıskanıyomusun anlamıyorumkı

Saçlarımı kestirdim, alışveriş yaptım, çikolatadan dişlerim çürümek üzere. Her gün kebap da yiyorum.
Ee niye mutsuzum lan ben :/

Aslında yar/ın kadar yakınım sana. Ama sen dünde kalmayı ısrar ediyorsun.

Gülümsemek sadece bir reflekstir, her yüze güleni dost sanmayın.

Kendimi sakladım görmeyi bilenlere,
vitrinime değil iklimime gelenlere... :)

Tesadüf eseri birbirine karışmış bir çift göz bizimkisi.
Sorsam sen bakmamıştın,
baksan ben görmemiştim..

Bence hiçbir koşul bir insanı
' Seni hep sevdim ' deyip, gitmek zorunda bırakacak kadar orospu çocuğu olmamalı.

Dört harf kadar basit değil adam olmak,
Ki dört odalı kalbin her odasında bir kadın barındırırken.

Kaybedecek bir şeyinin kalmaması,
özgürlük galiba..

Tanrı ' şunu aklında tut ' deyip,
Seni bana verdi.
Sev demedi..
Kesinlikle sev demedi..

Bazan bir kişi sana bir hoşçakal der, sen bütün ülkeden siktir yemiş gibi olursun..
aldırma, siktir et..

Bana da yazıklar olsun,
Çağırsan yine geleceğim.

Dünya ne gizemli bir yer.
Bir gün onu severken,
Diğer gün onu binlerce kez öldürmek istiyorsun.

Eğer iki insan beraber olmak için yaratıldıysa..
Sonunda tekrar birlikte olmanın bir yolunu bulurlar.

" İnsanlar bize kim olduklarını anlatırlar ama biz inanmayız.
Çünkü biz onların, olmasını istediğimiz kişiler olmalarını isteriz. "

Şimdi bir sigara yak.
En azından dudaklarının nereye değdiğini bileyim.

‎" Kadına doymuş adamın,
adamlığına doyum olmaz.. "

Bu zamanda dost..
Tamam kabul ediyorum, saçma bir cümle girişi oldu !

‎" Mesaj atar belki, belki ararda duymam, belki karşılaşırız, belki doğum günümde yazar, belki beni düşünüyodur "
Belkileri siktir edin.
Belli ki siktir edildik..

Siktir olup giden kim varsa,
İnanın beddua etmiyorum size.
Sadece bir kalbiniz olduğuna inanmak istiyorum.
Kalp krizinden ölün !

Aşık olunacak bu kadar insan varken ;
Neden hep insan olmayanına rast geliriz ?

Aciz olmayın gidenin ardından.
Hatta deyin ki ;
bundan sonra adının geçtiği ağzı çenesiyle beraber siks*nler.

Ne düşünüyorsun diye sorup durmα Fαcebook, Ne düşündüğümü αnlαyαmαzsın ; Sevdiğim erkeğin profili sende olmαsα Umrumdα mısın ?

Facebook: “ne düşünüyorsun?” Twitter: “ne yapıyorsun?” Foursquare: “nerdesin?” Sonuç: yeni sevgilim sosyal medya.

Sevgili feyzbuk, kalbin kadar temiz olan bu ne düşünüyorsun bölümünü bana ayırdığın için öncelikle teşekkür ederim.

Alçak gönüllü yüreklerde yaşayan düşünceler, en yüksek düşüncelerdir.

Sonumuz Morg Aç Bi Tuborg Hayat Buysa Bizde Jeton Cok…

Her bakış bir gözlem, her gözlem bir düşünce, her düşünce bir bağlantı ve ilişki doğurur.

Düşünmekten utanmıyorsan, söylemekten de utanma.

√V^√~√V^√V’^~hani senin içİn atıYodu ya —————

Biz düşüncelerimizi çoğu zaman omuzlarımızda taşırız.

Ayıp olan, bir düşünceyi gizlemek değil, o çeşit bir düşünceyi edinmektir.

Düşünceler insana keyifleri istediği zaman gelirler; benim keyfim istediği zaman değil.

Her insanın iradesi dışında binlerce kötü düşüncesi olabilir.

Herkes aynı şeyi düşünüyorsa, hiç kimse fazla bir şey düşünmüyor demektir.

Herkes benim düşünceme katılırsa, yanılmış olmaktan korkarım.

İnsan ne kadar az düşünürse, o kadar çok konuşur.

Biten neydi acaba diye hep düşünüyorum, o kadar çok soru var ki beynimde.

Düşünür, yeniden düşünen ve şimdiye kadar üzerinde düşünülmüş şeylerin asla yeterince düşünülmemiş olduğu kanısına varan kimsedir.

Ne kadar seversen sev, asla belli etme sevgini. Çünkü sevdiğin kişi, sevildiği kadar üzecektir seni’…

Hayata karşı ilk küskünlüğümüz; Yanımızda sandığımız kişileri, karşımızda görmemizle başlar!

Aşk yoLunda yolcu oLaLım dedik topLu taşıma aracı çıktın be.

Tanımadığımız insanların dürtüklemesine karşı ‘geri dürt’ butonu yerine bi de ‘s-ktir git’ butonu olsaydı nolurdu, çok mu kırılır – üzülürlerdi ?

Dünya ateistler toplantısının tam ortasında içeri dalıp, “Allah’ınız yok mu lan” diye bağırıp kaçasım var.

Sevgili Uyku, biliyorum seninle bazı problemlerim oldu fakat şimdi sana çok ihtiyacım var. Lütfen dön.

Gidenin ardından küçük Su döküyorum. Rahatlıyorum.

Çaya batırdığım bisküviyi düşürmeden ağzıma atmak için yaptığım hırsı hayatımın diğer hiç bir kısmında yapmıyorum.

Bir şeyi yarım yamalak söyleyip sonra “anlamadım” dediğimde “boşver” diyen arkadaş. Yarra Yering diye şarap var. İçer misin ?

Rock grupların arkasında çalıcam diye elektro gitar öğrenıp, izdivaç programnda “Gaydırıguppak Cemile” çalan gitaristin yaşadığına ‘dram’ denir

Adrenalin: Çaya bandırılan bisküviyi erimesine saliseler varken çayın içinden çekmek ve bir sonraki biskuvide sınırı zorlamak

Sürtünmeyle ilişkiye girmeye çalışan 2 sevgili dün gece 3.5 sıralarında alev aldı.

Dün gece, hiç tanımadığım bir Travestiye rastladım sırf sana benziyor diye usulca sokulup ‘Naber lan Osman abi dedim ve kaçtım.

Misafirlikte s*çıpta sifonu çekince bir türlü gitmek bilmeyen b*k gibidir eski sevgili.

Facebook isminin yanına ‘Bok var ekle’ yazan arkadaş, kendinle bu kadar barışık olduğun için seni kutluyorum.

Şampuanın Üstünde Kuru Saçlar İçindir Yazdıgı için Şampuanı Saçını Islatmadan Kullanan Arkadaşı Bodruma Kapattık Mutluyuz.

Yatakta çok iyiyimdir. “Hiç unutmam, 14 saat uyumuşluğum var.”

”asdfghjkfds” gibi bi şey gördüğümde Kişinin güldüğünü değil, klavyenin üstüne oturduğunu düşünüyorum.

Kızlar!! abazaları sevin. çünkü onlar sizi çok seviyor.

Sıradaki küfür hem ekleyip, hem de kimsin diye soran mallara gelsin.

Özlü sözler bir yaşanmışlık sonucu doğuyorsa “g*te giren şemsiye açılmaz” sözünü bulanın yaşanmışlığından şüphe ederim ben.

Sevgilisinin ” Hadi aşkım öptüm. ” Mesajına ” Hımm, Nerden :) ” Diye Cevap veren Kız : – Kaşınıyorsun.

Hesabı veremeyeceğiniz işlere kalkışmayın.. Öteki tarafta bulaşık yıkatmıyolar.

Feysbukunu donduran arkadaşım. O fotoğrafın altındaki yorumlarda piç gibi kaldım. Gittin gideli kendi kendime konuşuyorum. Geri gel.

Yeni ayrılıp facebooka ‘ortam süper,çok mutluyum’ yazan genç evde eski resimlerle salya sümük ağlarken burnundan baloncuk çıkarken yakalandı.

Kaçanı kovalıyorsan bir “heves”, açanı kovalıyorsan “zevk” uğrunda koşuyorsun ancak ağzına sıçanı kovalıyorsan aşıksın.

Selam, ben Windows Outlook. Arada bir yanlışlıkla basınca açılayım diye tasarlandım.

Kadınların bakış açısı bir sen, bir ben, bir de bebek. Erkeklerin bakış açısı bir sen, bir ben, bir de yedek

Sabah kalkıp saate baktığında daha alarmın çalmasına 2 saat olduğunu gören genç, mutluluktan uyuyamadı…

Aşk tabii ki tesadüfleri sever. Bela geliyorum der mi ..?

Sema ismindeki sevgilisine doğum gününde ”Semaver” hediye eden arkadaşımı kutluyorum.

Bi bağlantıyı paylaşıp üstüne onu beğenip üstüne bi de “süpermiş yaa” diye yorum yazan insan. Bu kadarı yetmez. Seviş o bağlantıyla.

Ben asla başladığım işi yarım bı

Tarkan işi biliyo arkadaş; İlk yaklarsam muck muck, sonra gel gel acımıcak, sonra öp öp öp, işi bitincede ; adımı kalbine yaz beni unutma.

Selam, Ben; 5 liralık saat alıp su geçirir mi diye sorduğunuzda “Suya sokmaz isen geçirmez” cevabını veren saatçiyim.

Yanağımdaki Gamzeden Haberi Yokmuş. Vicdansız, hiç güldürmedinki yüzümü nerden bilesin...


Sizinle paylaşmak istedikleriniz varsa bize gönderin.Yazdığınızın yanında sizinde isminizi yazalım...

Hiç yorum yok

Görüşlerinizi bildirmeniz bizler için önemlidir.