Reklam Alanı

İlginç ve Komik Yazılar


Birbirinden komik ve ilginç olan bu sözleri,yazıları şiddetle bakmanızı tavsiye ederim.Hepsi tam facebook'luk :))



Facebook'tan Tanıştığı Kızla Buluşmaya Giden Çocuğun Son Sözleri "Allah Photoshopu Bulanın Belasını Versin''


İyi ki rüyalarımızı bizden başka görüp izleyen yok. Bilinçaltımın ne kadar boktan bir yer olduğunu kimse görmese iyi olur.


Durmadan seni sevip, aynı hatayı tekrarlamaz yüreğim.'' Kalp '' bu; tersten okudun galiba? '' Plak '' değil..!


Sen Bir Başkasının Gönlünü Tavaf Ederken Ben Senin Yüreğindeki Şeytanı Taşlıyordum Sevgili !...


"Benim eşim benzerim yok güzelim... Gel sen eşim ol, benzerimide beraber yaparız..." :)


Annelerin dedikodusuna ne kadar karsı cıksamda bazen ben bile kaptırıyorum kendimi lan ♥


aslında farkındayım hayatımdaki sahte varlıkların,istesem bi anda temizlemesini de bilirim...ama bunca sahteliğin bnm samimiyetime ihtiyacı var...



Bugünkü konumuz metro yanaştığında kapısının tam nereye geleceğini hesaplayabilen adamın karizması.♥



Gelecektekiler yazılarımızı incelerlerken 'sdfghjklşi' hep bilinmeyen olarak kalacak.



Sıradaki şarkı; Küçükken leblebi tozu yerken boğulma tehlikesi geçiren arkadaşlar için gelsin..



Kıyıda köşede kalmış banklarda yiyişen gençler görürseniz, işte o zaman tam anlamıyla yaz mevsimi gelmiştir demektir.



Ne zaman yere düşmüş güzel bir kız görsem, üç kere öpüp yolun kenarına bırakasım geliyor, nimet lan yazık ♥



"Aaay ! ben sadece erkeklerle anlaşabiliyorum" Diyen kıza usulca sokulup 'kaça anlaşıyosun' diyesim var ama ayıp olur.♥



Selam, Ben; Güzel kızın yanındaki tipsiz erkek. Kıskanmayın oğlum.



Arkadaşım duvarına "çayla püsküğüt yiyom" yazmış. Bende onu dürttüm. Baktım duvarıma "çayı döktün mal" yazmış. Hala şoktayım.



Kol saati kullanıyor musun? diye soran arkadaşıma;"Hayır boynuma duvar saati asıyorum herkes faydalanıyor"dedim. Haketti bence



Kitabımı evde unutmuşum içeri ayakkabılarla girip emin adımlarla ilerlerken karşımda annem belirdi. Gerisini hatırlamıyorum.




Misafir geldiğinde ilk 15 dakika yanlarında otururum sonra odama geçerim,strese gelemem abi Hoşgeldiniz - Görüşürüz olay bu ♥




Eskiden, telefonun şarjının az olduğu zaman"aman slow şarkı dinleyeyim de çabuk bitmesn" diye düşünen birini okudunuz.İyi günler




Telofonumun en çok sessizde bırakıp evin içinde kaybetme özelliğini kullanıyorum




Ceketinin sağ cebine fazla bozuk para koyan 73 yaşındaki Yakup dede,şarampole yuvarlandı...




Ben, ilk derslerde uykum olduğu, ortalarda aç olduğum ve son derslerde de yorgun olduğum için asla dersi dinleyemeyenlerdenim.




Seda Sayan 7 KEre Evlenmiş Kadın Nikah Masasını Yemek Masası Sanıyor Karnı Doyunca Kalkıyor :D




Telefon şifresini sevgilisinin ismi yapanlar , Sevgiliniz gider ama 1234 daima kalır ♥



İlk defa birlikte uyuduğu sevgilisini hevesle izlemeye başlayan gencin izdivacı, kızın ağzından salya akınca son buldu.




Birine "sen bilirsin" dememle "s*ktir git ne halin varsa gör banane" demem %92 oranında aynı şey.



Her filmin αrkαsındαn "bu filmi αslındα dαhα güzel yαpαbilirmiş" diyen biri illαki vαr. ßırαksαk yönetmen olcαk sαnki pezevenk.



Yαnındα telefonu olmαyıncα kendinden bir pαrçαyı eksik hissedenler, çαy suyu koyun geliyorum.



Ailemle sevgilim αrαsındα kαldım" diyen kızα, perde ile cαm αrαsındα kαlαn sineği gösterdim. Neyse αrtık αrkαdαş değiliz.


Ulaşılmaz Olduğum Söylentisi Doğru DeğiL (!) Sadece; ''Çocukların Ulaşamayacağı'' Yere Koydum Kendimi..


"Güven bαnα" lαfını duyduğunuz her ortαmdα güvenmeniz gereken en αz bir kişi vαrdır. odα kendinizsinizdir.♥



Hαdi itirαf edelim , Çαğımızın En büyük yαlαnı ; mesαjını yeni gördüm. ♥


Oturduğunuz mekandan ayrılırken, en sevdiğiniz şarkının orada çalması evrenin size yaptığı sayısız ibnelikten sadece birisidir.



Kız arkadaşıyla gömlek almak için girdiği mağazadan,1 çizme,2 tayt,2 çift de bikini alarak çıkan genç,suskunluğunu koruyor..



"neReye qDi0oo0 bu qenÇLiK yHa .... :):)" yazan arkadasımın nereye gittiginden haberi yok anlaşılan.



Facebookta biri fotoğrafımı beğenmişse bende onunkini beğenirim. Borçlu kalmam, teşekkürümü böyle de ederim.




Bir Kızın `:D `yorumunu beğenmek ne demek Lan ? çok güzel gülüyorsun falan mı ?




Sigara içiyo diye hava yapıp akşam paketi eve götüremeyen ergen, haline çok üzülüyorum lan.




-İngilizcede ''NENE'' ne demektir? +Whatwhat. ♥





Sihirli annemdeki Çilek büyümüş, tropikal meyve olmuş lan.




Ne garibiz lan, tepkilerimiz bile olması gerektiği gibi değil. Sinirden gülüyoruz, sevinçten ağlıyoruz falan.





Gülme Komşuna Gelir Başına Dediler, Yan Komşumuzun Taş Gibi Olan Kızına Gülüyorum.





10 yaşındaki velet "Küçüklüğüüüüm ♥" diyerek fotoğraf koymuş. Çok mu büyüdün lan sanki.





Seni aldatırsam hiç haberin olmaz Ayşe... -Ben seni aldatırsam daha sonra ulusal yayın mı yapacam sanıyon pezevenk.




Akşam yemeğnde;Çorba çok sıcak olduğu içn dili yanan babası''aaaa''diye bağrnca;''Zaaaa ''diye gülen ergen gözünü hastnede actı




Genellikle haftaiçim, haftasonunu beklemekle geçiyor.




Selam, ben; Kumanda, eğer kanalları değiştirmiyorsam pillerimi değiştirmeniz yeterli. Şiddete hiç gerek yok ♥





Bizimkilere günde en çok ettiğiniz küfür hangisidir diye sorsak. - onumu düşüncem amk der yine cevap vermezler.





"Bu kullanıcıyı kişisel olarak tanıyor musun ? Ekleme iznin yok", sanane amına koyim belki tanıştıktan sonra evlenicez sanane ?





Yıllardır Redbull içerim , bir kere bile kanatlanamadım .




"Aslında sen dünya güzeli değilsin... Sevdiğim için dünyada tek güzelsin."





Survivor yarışmacılarının nereye sıçtığını düşündüğüm kadar hiç birşeyi düşünmedim.






"Hocam valla ben konuşmadım.." -Öğrenci yalanları madde: 26





Bana yaşadığın en korku dolu anı anlat derlerse onlara; Şöföre verdiğm 100 liranın üstünü beklerken yaşadığım dakikaları anlatrm





Dedem ''bazı şeyleri göze alman gerekir'' deyince elime ne geçtiyse gözüme soktum.Hastaneye gidiyoruz,pişman değilim.





Şarkısının içinde elveda diyemem sana sözü geçen ve şarkının ismini Elveda koyan Bengü'yü saygıyla anıyoruz..




Sokakta yürürken sevmediği Bir insanı gördüğünde tus kilidini Açıp kapatıp meşgul ayağına yatanlar var, biliyorum.




"Ölmek için doğmuştur ya insan; O yüzden her yağmur sonrası toprak kokusunu sever".





Öğretmen: Söyle Bakalım Alican; Balıklar neden konuşamazlar ? Alican: Seninde Kafanı Suya soksalar sende konuşamazsın ♥





Kavga ederken -Tutmayın lan beni. Diyen çocugu bıraktım, ağzı burnu dağılmış salağın.





Çocuklar Duymasındaki Havuç Büyümüş Brokoli Olmuş ♥





Ona ' Seni Seviyorum ' demek varken ' Naber ' demek zoruma gidiyr




Kuşa 'uçmα', bαlığα 'yüzme' demek gibidir. "Seni çok seviyorum" diyene, "Arkαdαş kαlαlım" demek !~






'Benimle ömür geçer mi ki ' dedim. ' Senle geçirmeye ömür yeter mi ? ' dedi. İşte bu bαnα bir ömür yetti.



Wc'ye giden arkadaşıma ne hissediyorsun dedim, küçük hissediyorum ama inşallah büyük çıkmaz dedi. :D:D





Dokuz parmaginda dokuz marifet var.Bir parmagiyla hep burnunu karistiriyor

Hiç yorum yok

Görüşlerinizi bildirmeniz bizler için önemlidir.